Pentru putea folosi instrucțiunile de afișare in C++ avem:



2. Pentru a putea folosi instrucțiunile de citire in C++ avem:



3. La finalul unei instrucțiuni avem simbolul:





4.Comentariile sunt exemplificate prin simbolul:



5. Variabilele reprezita zona de memorie care are o denumire și o valoare.(A/F)



6. Tipuri de variabile utilizate frecvent:


int sau long

long long

float

short

char

7. int a=7 va reține valoarea.......


8. float a=7 va reține valoarea............



9. Datele pot fi transformate in expresii.(A/F)


10. O expresie reprezintă o succesiune de operanzi/Operatori/Rândul 3


Răspuns :

1.std::ostream::operator<<, declarat in <ostream>

Pentru scrierea in stdout (ecranul in cele mai multe cazuri), libraria <iostream>

Pentru scrierea intr-un fisier, libraria <fstream>

2.std::istream::operator>>, declarat in <istream>

Pentru citirea de la stdin (tastatura in cele mai multe cazuri), libraria <iostream>

Pentru citirea dintr-un fisier, libraria <fstream>

3.de obicei ';'

4. /* ... */ sau /// ..... pana la sfarsitul randului

5. Da

6. Pe langa primitive (

char, unsigned char

short int, unsigned short int

int, unsigned int

long int, unsigned long int

long long int, unsigned long long int

float, double, long double

bool

) cele mai folosite tipuri de date in C++ sunt:

string, fstream, ifstream, ofstream, vector, map

7. 7

8. 7,0; tot 7, dar de data asta e numar real

Obs: numerele irationale nu pot fi memorate de primitive

9. A

10. A; daca "Rândul 3" se refera la ';', atunci este fals. Simbolul ';' nu poate fi folosit in expresii in C/C++