Răspuns :
- sus/sus4 - suspended (4)
- sus2 - suspended 2
- 7 - dominant 7
- 7sus/7sus4 - dominant 7 suspended (4) sau suspended dominant 7
- m(M7) - minor (major 7) (adică un acord minor normal, dar cu septimă mare, se poate scrie și mM7)
- dim - diminished
- aug - augmented
Parantezele indică alterații la anumite intervale dintr-un anumit acord. Deci (b5) sau (#5) indică faptul că cvinta din acord este una diminished sau augmented, de exemplu Cm7(b5) ar fi compus din C Eb Gb Bb, adică Cm7 normal dar cu cvintă alterată. De asemenea, Cm7 nu se scrie Cm(7) deoarece septima nu este o modificare, ci o adiție la Cm. Având toate acestea în vedere, nu am idee dece #5 și b5 din listă nu sunt puse în paranteze.
Menționez și faptul că în notație jazz acordurile diminished sunt reprezentate de simbolul °, augmented de +, iar m7(b5) de ø care se citeste half-diminished (ex. C+7 Cø C°7), dar având în vedere cum sunt notate restul simbolurilor din listă nu cred ca la asta se referă (1+5) și (1+8).
Bănuiala mea este că (1+5) și (1+8) ar indica dacă se include sau nu octava în acord, deci C(1+5) ar fi C E G și C(1+8) ar fi C E G C. O altă teorie pe care o am este că ar trebui să fie cântate numai intervalele P1 și P5/P8, restul acordului fiind insinuat, dar asta este ciudat deoarece în cazul acesta nu mai este un acord ci doar un interval sau double-stop... Este ciudat și nu am întâlnit niciodată până acum astfel de notație, deci nu sunt 100% sigur ce ar putea să însemne.